2014. január 4., szombat

Harmadik fejezet (kiegészítő rész) - Kicsi, fekete ruha

Sziasztok!
Igazából ez a rész Mels álmával kapcsolatos, ezért is kiegészítő rész és a rövidsége miatt duplázunk ma is.
Továbbra is írjatok nekem, és pipáljatok, tényleg nagyon örülök neki.
Hamarosan hozom a harmadikat, addig is jó olvasást!
Hannah

          Kicsi, fekete ruha (kiegészítő rész)

One Direction - Little Black Dress
Semmi kedvem sincs ma bulizni, de a baráti társaságom elrángatott. Sokkal inkább vágyom a lakásomba, egy meleg takaróba tekerőzve pihengetni, mint egy csinos; de kényelmetlen ruhában izzadt testek között mászkálni, esetleg vedelni az olcsó piákat. Viszont a saját érdekemben megiszok még egy pohár italt, ami talán égeti a torkom, de egészen feloldódom tőle. Hamarosan érzem a zene basszusát, és csábít a tömeg, hogy táncolni menjek. Magamat meghazudtolva indulok meg, s egy helyen megállapodva lassan kezdem mozgatni a csípőmet. A zene ritmusára gyorsítok, és lassítok mozdulataimon, és nem érdekel, ha bárki is figyel. Csak magamnak táncolok, na meg az alkoholnak, aki most diadalittas táncot jár a véremben. 

A tömeg sikít, ahogy egy új, ismert számot játszanak le. Személy szerint én is szeretem, de eddig csak otthon; a négy fal között táncoltam rá. A tömeggel éneklem a refrént, de meglepődök, mikor valaki hátulról nekem simul. Kezei a csípőmet fogják, és még mindig mozgok. Más esetben elfutottam volna, de az ital pillanatnyilag lerombolta a gátlásaimat. 

- K-ki vagy te? - Kérdezem hangosan, de úgy, hogy csak Ő hallja. Közben szemeimmel a barátaimat keresem, hátha segítségre lenne szükségem. 
- A nevem Harry. - Mondja, és csikiz a haja, ahogy a fülemhez hajol. - Mond, hogy egyedül jöttél, bébi. - Dörmögi a fülembe rekedtes hangján.

Szerencse, hogy erős karjaival megtart, ha nem tenné, régen összeestem volna.

- Nos, igazából a...a barátaimmal jöttem.

Ahogy a szám véget ér, az ismeretlen férfi megfordít, s szemünk találkozik. Valójában Ő nagyon vonzó. Túlságosan. Sötét szemei kissé csillognak a fényben, sötét, göndör fürtjei kócosan, mégis tökéletesen állnak a fején. Egy fehér pólót és egy kockás inget visel, erős karján feltűrve. Hosszú lábaira egy sötét, és látszólag szűk farmert húzott magára, sötét csizmával.

Vigyorog, ahogy lebuktatott. Szégyenlősen elkapom a tekintetem, és lehajtom a fejem. Nevet, majd kezével megemeli az állam, s tekintetünk összekapcsolódik.

- Megtudhatom a neved, szépség?
- M-Melody. - Válaszolok szégyenlősen.
- Melody. Melody. - Ízlelgeti a nevem, majd kisfiúsan felnevet. - Ez tetszik.

Nem bírom ki, hogy ne nevessek vele én is. Valami van benne. Valami vonzó. Más esetben tényleg elfutottam volna, de örülök, hogy ittam, és most beszélgethetek vele.

                                                      ***

- Tudod, ha nem iszom, akkor most nem beszélgetnénk. Elszaladtam volna. - Nevetek a saját bénaságomon.
- Tehát, köszönjem a programom néhány pohár whiskey-nek? - Nevet velem.

A buli helyszínét már rég elhagytuk, így tisztán értjük egymás szavát, ordítozás nélkül is. Igazából fogalmam sincs hány óra, de nem érdekel. Csak beszélgetek egy irtó helyes fiúval, miközben a csillagokat nézzük. Nos, igazán unalmas programnak tűnhet másoknak, viszont véleményem szerint egész... uhm... romantikus.

Megfordulok, hogy szembenézzek vele, de ehelyett közelebb lép, s ajkait az enyémekhez nyomja. Kezeimet a mellkasára teszem, megpróbálom eltolni magamtól. Sikertelenül.

- Ehhez nem ittam eleget. - Mondom dühösen, de Ő csak kuncog, és tovább csókol.

Remegek, és a szájába lihegek, ahogy keze a derekam köré fonódik, kissé a sötét ruhám alá nyúl. Már átkozom magam, hogy ezt vettem fel, és nem egy jó szűk nadrágot.

Ajkai puhák, mégis keményen csókol, miközben a fenekem tapogatja. Kapálózok, és megpróbálok sikítani vagy segítséget kérni, de nem hagy levegőhöz jutni. Hogy csalódott vagyok-e? Nos igen. Azt hittem Ő egy kedves úriember, ehelyett csak arra várt, hogy egy naiv, hülye kislány a csapdájába sétáljon. Ennyit a romantikus hangulatról... 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése